31 Mart 2017

Emar Hoca Durduğun Kabahat Şarkı Sözleri Sözü


Emar Hoca adıyla tanınan Malik Vural  "Durduğun Kabahat" şarkısını kendi youtube kanalında sevenleri ile paylaştı.
Duygusal bir şarkı olan  Durduğun Kabahat şarkısı, şimdiden 10 binlerce kez izlendi ve 1300'e yakın like almış bulunuyor.Bu gidişle Emar Hoca Durduğun Kabahat şarkısı bu yılın hit şarkılarından olacak.
Durduğun Kabahat şarkı sözleri ve müzigi Emar Hoca'ya ait.
Emar Hoca Durduğun Kabahat isimli şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Emar Hoca 2017 şarkıları nı ve Emar Hoca Durduğun Kabahat şarkı sözü sitemize ekledik

Emar Hoca Durduğun Kabahat Şarkı Sözleri Sözü

Emar Hoca Durduğun Kabahat Şarkı Sözleri

Hani sonsuzduk tanıyorum boğumsuzluk.
Göğsümde bir yumruk, halimde bi durgunluk.
Gel umudum son çarem, sen uyu yıllar üzecek madem.
Dokunma yeter artık gözlerimden okunma.
Uyandır beni bitsin artık bu rüya.

Durduğun kabahat gel.
Kimse bu kadar üzemezdi.
Ben dargınım sana dağınık odam hala ooo.

Durduğun kabahat gel.
Kimse bu kadar üzemezdi.
Ben dargınım sana dağınık odam hala ooo.

Emar Hoca Durduğun Kabahat Şarkısını Dinle


Emar Hoca Durduğun Kabahat Şarkı Sözleri Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder