16 Mart 2017

Funda Arar Mutlu Son Şarkı Sözleri


Funda Arar Mutlu Son Şarkı Sözleri

Funda Arar Mutlu Son Şarkı Sözleri
Küçücük yüreğimde
Ben sana ne aşklar büyüttüm
Kimseye görünmeden
Ağlarken sana hiç gücenmedim

Bir kere ah etmedim
Bir mutlu son borçlusun
Elini uzat bana
Yazalım bir aşk bize

Bir ömür boyu Sürsün
Hiç bitmesin
Hayat bize gülsün
Hiç küsmesin

Masal gibi olsun
Yazılsın aklıma
Kalbime dokunsun
Nolursun

Ömür boyu sürsün
Hiç bitmesin
Kader bize gülsün
Hiç küsmesin
Yemin gibi olsun yazılsın alnıma
Yüzümden okunsun

Funda Arar Aşk Hikayesi 2017 Albümü Şarkı Sözleri

  1. Funda Arar Armağansın Dinle & Şarkı Sözleri
  2. Funda Arar Ayrılık Geldi Dinle & Şarkı Sözleri
  3. Funda Arar Bırakma Beni Dinle & Şarkı Sözleri
  4. Funda Arar Demli Dinle & Şarkı Sözleri
  5. Funda Arar Kalabalık Dinle & Şarkı Sözleri
  6. Funda Arar Mutlu Son Dinle & Şarkı Sözleri
  7. Funda Arar Of Makamından Dinle & Şarkı Sözleri
  8. Funda Arar Rum Havası Dinle & Şarkı Sözleri
  9. Funda Arar Sana Değmez Dinle & Şarkı Sözleri
  10. Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Dinle & Şarkı Sözleri
  11. Funda Arar Düşman Gibi Dinle & Şarkı Sözleri

Funda Arar Mutlu Son Şarkısı Dinle


Funda Arar Mutlu Son Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder