16 Mart 2017

Funda Arar Armağansın Şarkı Sözleri


Funda Arar Armağansın Şarkı Sözleri

Funda Arar Armağansın Şarkı Sözleri
Tuttuğumda elini
Yürekte can sesi var
Gördüğümde yüzünü
Ah içime sarasım var

Ben senin aşkınla yandım
Dur gözlerine daldım
Bir yarınıma ortak
Muradı sende aldım

Öyle bir sevmişim gel de tarif et
Sen bana armağansın
Yüzümden süzülse inan bir damla
Gönlümde çağlayansın

Funda Arar Aşk Hikayesi 2017 Albümü Şarkı Sözleri

  1. Funda Arar Armağansın Dinle & Şarkı Sözleri
  2. Funda Arar Ayrılık Geldi Dinle & Şarkı Sözleri
  3. Funda Arar Bırakma Beni Dinle & Şarkı Sözleri
  4. Funda Arar Demli Dinle & Şarkı Sözleri
  5. Funda Arar Kalabalık Dinle & Şarkı Sözleri
  6. Funda Arar Mutlu Son Dinle & Şarkı Sözleri
  7. Funda Arar Of Makamından Dinle & Şarkı Sözleri
  8. Funda Arar Rum Havası Dinle & Şarkı Sözleri
  9. Funda Arar Sana Değmez Dinle & Şarkı Sözleri
  10. Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Dinle & Şarkı Sözleri
  11. Funda Arar Düşman Gibi Dinle & Şarkı Sözleri

Funda Arar Armağansın Şarkısı Dinle


Funda Arar Armağansın Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder