06 Mart 2017

Berkay Ey Aşk Şarkı Sözleri


Berkay 2017 yeni şarkısı "Ey Aşk" şarkısını sunuyor. Sinan Akçıl imzasına sahip şarkının çok dinlenen şarkılar arasına girmesi beklenmekte. Şarkının çıkış zamanı olarak 23 mart 2017 tarihi belirlenmiştir. Ey Aşk şarkını hem şarkı sözleri yazarı hemde seslendireni işinin ehli sanatçılar olduğundan bu şarkının çok sevileceği kanaati daha da bir ağır basıyor.

Berkay Ey aşk şarkı sözleri
Berkay Ey aşk şarkı sözleri
Radyo ve televizyonlarda çokça adını duyup dinleyeceğimiz Berkay Ey aşk şarkısını paylaşılma oranlarının da çok fazla olacağı gözükmektedir. Berkay Ey aşk şarkısı müzikseverlerin beğenisine sunulmuştur, şarkıya gelen yorumlar şarkının çok iyi bir şekilde hazırlanmış olduğu yönünde sadece birkaç dinleyici Berkay Ey aşk şarkısının erkek egemen bir dünyanın izlerini yansıttığını belirtmişlerdir...

Berkay Ey Aşk şarkısı dinle


Berkay Ey aşk şarkı sözleri

Ey Aşk beni şaşırt bir kere
Estiğinden beri aynı hep acı rüzgar
Ey Aşk, hadi yanılt bir kere
Soruyorum, işte sana  Yine nedir mesele ?
http://sarki-sozleri2016.blogspot.com
Tutundum sana ben
Dalından düştüm en son
Sozlerisozu.com burada
Ölmedim, Öldüremedin

Sana kalsa, her şey yolunda
Sana kalsa ne var ki bunda
Bence sen sus, hiç konuşma
Sana kalmasın, Ahhh, ahhh
http://sarki-sozleri2016.blogspot.com
Sana kalsa, her şey yolunda
Diyorsun ya aşkı abartma
Bence sen hep sus konuşma
Sana kalmasın, sana kalmasın

DMCA.com Protection Status

Berkay Ey Aşk Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder