06 Mart 2017

Tankurt Manas Sıkıntı Yok Şarkı Sözleri


Tankurt Manas yeni şarkısı "Sıkıntı yok" ile 2017 yeni şarkısını sunudu.İlk olarak 9 Mart 2017 perşembe günü saat 20:00'da Tv8 kanalında yayınlananan Sıkıntı yok şarkısı daha sonra video klibi ile youtube'de ve itunes'ta yerini aldı.

Tankurt Manas Sıkıntı yok şarkı sözleri diğer şarkılarında olduğu gibi çokça beğenileceğini düşünüyoruz. Kendi yorum tarzıyla hayran kitlesine sahip olan Tankurt Manas bu hayran kitlesini Sıkıntı Yok şarkısı ile genişleteceğini umuyoruz.

En çok dinlenen mart 2017 şarkıları arasına girebilecek bir potansiyele sahip olan şarkı bakalım ilk yayınlandığı günlerde nasıl bir tepki ile ve dinlenme sayıları ile karşılanacak....

Tankurt Manas daha önceden Yok şarkısını seslendirmiş video klibini çekmiş ve çok dinlenen şarkılar arasına girmişti. Sıkıntı Yok şarkısı ile de aynı başarının sağlanacağını umuyoruz...

Tankurt Manas Sıkıntı Yok şarkı sözleri

Tüm herşey yanlışsa, kendi kendine kalmışsan
İmdadına yardım yok gardını koru dertler abanmışsa.
Tersinden kalkmışsan herkesin bi lafına çatmışsan
Bi kenara bırak herşeyi söyle sıkıntı yok laynnn


Sıkıntı yok sıkıntı yok
Zor kolay imkansız zaman alır
Bi sınır yok

Sıkıntı bol sıkıntı bol (hayır)
Sıkıntı yok sıkıntı yok (evet)
Bi sıkımlık canım var gibi hissediyorum
Meydey meydey düşüyoruz (hayır)
Sıfırdan başladım (evet)
Elde sıfır kalacak gibi (hayır)
Sınırımı bilemem ama giderim
Hep beni bekleme dümeni kafama göre kırdım (evet)
Katlanan olmaktansa katlanılan olmayı yeğlerim
Eğlenip yeap! Teyit et bunu ters köşe yatır herkesi
Negatif’i bırak pozitif’e doğru bi meyil et
Sağım solum boş sıkı tut yolun sonu yok
Moruk doruktayım . O zaman sorun morun yok

Sıkıntı yok sıkıntı yok
Zor kolay imkansız zaman alır
Bi sınır yok

Polyanna da depresyonda, küresel bir enfeksiyon
Vur kafaları vur kafaları vur vur
Vur kafaları vur kafaları (huh)
Sabır üst limitini esnet çok, mimik var ama refleks boş
Morgdakiler bile canlandı.
Hortlat buraları hiç sıkıntı yok

Aiight! Frekansını tuttur, uykunu kaçır
Uygula bunu uydur. Dur!
Bunu herkes duydu!
Kurgula bunu kur kafada ve kurtul
Trip mrip var ya da der benim yerim dar
O zaman önündeki ne var ne yok hepsini dağıt

Tüm engeller peşimde
Çizili sınırlar içinde
Hepsini yoksay
Şimdi beni izle
Bütün kinimi topla getir önüme koy daha seri
Pek beklenmedik anlarda bile bu mic’daki Tan var rahat edin
Bu daha başlangıç pa pa pa baammm!
Şaka değil bam bam! O vakit run run!
Metodum akılda kalıcı sıkıca tutunun, akacak huzur
İçine kapanık olanı ateşim eritir, dışını kapatan buzu
Hayallerim upuzun. Bunada bulacak eminim habire kusur
Sonuna varana kadar hiç yoruldum deme bu yolumuz uzun (yolumuz uzun)
Hiphop’un batıl dağıtırım ağzını imposibble bi rhyme
İstemem üstelemeni bile mola veremedim henüz aklını alan bu Tan
Devam! Beni bağlamaz aklının almadıkları takıl buna bak
Beynim epeyli bi meyilini verdi bu eğilimim hiphop. Dikkat!

Sıkıntı yok sıkıntı yok
Zor kolay imkansız zaman alır
Bi sınır yok

Tankurt Manas Şarkıları Dinle Sıkıntı Yok Şarkısı eklenek


Tankurt Manas Sıkıntı Yok Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

1 yorum :

  1. süper olmuş Tankurt Manas'a yakışan bir şarkı olmuş

    YanıtlaSil