27 Mart 2017

Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Şarkı Sözü Sözleri


Oğuzhan Uğur "Bana Bunu Yapma" şarkısını youtube'da yayına sundu.Bana Bunu Yapma şarkı sözleri müziği ve düzenlemesi Oğuzhan Uğur'un kendisine ait.
Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma şarkısı oryantal rock stilinde bir beste olmus, kulaga'da gayet hos geliyor.
Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Oğuzhan Uğur 2017 şarkıları nı ve Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma şarkı sözleri sözünü  sitemize ekledik

Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Şarkı Sözü Sözleri

Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Şarkı Sözü Sözleri

Hayalet diye bişey yoksa ben nasıl yürüyorum?
Aşktan gözü kör olmak varsa nasıl görüyorum?
Nefesim sendin gittin madem neyi soluyorum?
Yine hicran, evet ihanet kurbanıyım...

Bana bunu yapma...
Bize bunu yapma...
Ya da...

Gözümde yaşlar, çatık kaşlar hadi vur hazırım.
Hakediyorsan daha iyisini bul değmez nazarım
Korkmam kahrolmaktan seni kalbimden kazırım.
Yine hicran, evet ihanet kurbanıyım...

Bana bunu yapma...
Bize bunu yapma...

Seni sevdim sen de sevmiştin.
Aşıktın ben de olmuştum.
Dengemizi bozdu bir yalan, artık sus!
Sessizliğin armağan.
Zaten aşk böyle biterdi, ne saygı kalmış ne de sevgi.
Elimizde kalan bir tek yalan, artık sus sessizliğin armağan.

Bana bunu yapma...
Bize bunu yapma...
Ya da...

Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Şarkısını Dinle


Oğuzhan Uğur Bana Bunu Yapma Şarkı Sözü Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder