02 Mart 2017

Bülent Serttaş Eyvah Şarkı Sözleri


Bülent Serttaş yeni şarkısı "Eyvah"  ile yine gündemden düşmüyor. Bülent Serttaş kısa zaman önce Ablalar şarkısı çıkarmıştı ve büyük beğeni toplamıştı. 
Bülent Serttaş Eyvah isimli şarkısı şimdi geliyor ve bizde sizler için Bülent Serttaş 2017 şarkıları nı ve Bülent Serttaş Eyvah şarkı sözleri ni sitemize ekledik.
Bülent Serttaş 2017 albümü çok ilgi görüyor ve bu yılın en iyileri arasına girecek kalitede bir albüm çıkarmış Bülent abimiz.
Bülent Serttaş Eyvah şarkı sözleri ve şarkının dinleme bağlantısı  asagida bulunuyor.

Bülent Serttaş Eyvah Şarkı Sözleri - Bülent Serttaş 2017 şarkıları dinle

Bülent Serttaş Eyvah Dinle

 

Bülent Serttaş Eyvah Şarkı Sözleri


Erdem Kınay Yılmaz Taner Şahane
Benim bu sevda da ne işim vardı
Kalbimi eline vermeyecektim
Benim bu sevdada ne işim vardı
Kalbimi eline vermeyecektim
http://sarki-sozleri2016.blogspot.com
Yansam da ölsem de senin aşkından
Seni seviyorum, (demeyecektim) x2
Eyvah, yine ayrılık göründü Eyvah.
Kalbim yerinden söküldü, Eyvah

Ey benim garip gönlüm,
Ey benim dertli başım
Yine hasretler göründü
Eyvah Eyvah Eyvah Eyvah
http://sarki-sozleri2016.blogspot.com
Gölgeni dünyama yasaklasaydım
Keşke bu sevgimi hep saklasaydım
Gölgeni dünyama yasaklasaydım
Keşke bu sevgimi hep saklasaydım

Kalbini elimle bıçaklasaydım
Belki böyle acı (çekmeyecektim) x2
Eyvah, yine ayrılık göründü Eyvah
Kalbim yerinden söküldü, Eyvah

Ey benim garip gönlüm,
Ey benim dertli başım
Yine hasretler göründü
Eyvah Eyvah Eyvah Eyvah


Bülent Serttaş Eyvah Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder