09 Mart 2017

Aykut Narin Vurulmaz Aşktan Düşene Şarkı Sözleri


Aykut Narin Vurulmaz Aşktan Düşene Şarkı Sözleri

Hiç yanmadı bu yürek hiç solmadı baharda
Vurgun yedim duruldum güller açtım üzülerek
Bekledim yine de gücenmedim dikene
Ah etmem cehennemde yanarken hayallerim
Kıyamam ki ne çare kül olmuş ümitlerim

Gelince göz göze kanarım  sessizce
Toplayamam doğrulamam ben olamam

Vurulmaz vurulmaz aşktan düşene
Böyle zalim olunmaz göz göre göre
Bir kez olsun sel olsan bir kez olsun sarılsan
Olmaz mı olmaz mı sarılsan

Kıyılmaz kıyılmaz acıdan gülene
Böyle hain olunmaz göz göre göre
Bir kez olsun anlasan
 bir kez olsun gel desen

Olmaz mı olmaz mı
Gel desen

Vurulmaz aşktan düşene
Aşktan düşene
Aşktan düşene

Aykut Narin Vurulmaz Aşktan Düşene Şarkısı Dinle

Aykut Narin Vurulmaz Aşktan Düşene Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder