29 Mayıs 2016

Yiğit Mahzuni Seni Düşündüm (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


       Yiğit Mahzuni Seni Düşündüm türküsü türkü sözleri ve türkünün dinlenebileceği video klip sitemizin bu sayfasındadır.

       Sözleri rahmetli Mahsuni Şerif'e ait olan türkünün müziğini Yiğit Mahzuni'nin oluşturduğu belirtilmektedir. Şarkının sözleri biryerlerden tanıdık geliyor olsa da bu türkünün Mahzuni Şerif tarafından seslendirildiğini sanmıyoruz...

      Duygusal 2016 türkülerinden birini görmek, dinlemek istiyorum diyorsanız, bunu sağlayabileceğiniz türkülerden biri de bu türkü olsa gerek... Umarız dinleyeni çok olur....

Yiğit Mahzuni Seni Düşündüm türkü sözleri

Elimde kelepçe boynumda zincir
Geceleri bölüp seni düşündüm
Kanlı gözlerimde bir ışık diye
Acı acı gülüp seni düşündüm

Bir yolcuyum haktan ayrı gidemem
Sus diyorlar bana kime ne demem
Kara günler gelir geçer Fadime'm
Ben Mahzuni olup seni düşündüm

Yiğit Mahzuni Seni Düşündüm türküsü dinle

Yiğit Mahzuni Seni Düşündüm (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder