27 Mayıs 2016

Su Soley & İskender Paydaş - Müebbet Hayalet Şarkı Sözleri Dinle


Su Soley & İskender Paydaş - Müebbet Hayalet şarkı sözleri

Sıkıştım kaldım iki lafın arasında
Hayatım sanki poker masasında
Dere tepe açtım dünyanın öbür ucuna
İşe yaramadı yine aynı ordasın hep kanımda

Gel de al beni buradan
Çıkar kendi kabuğumdan
Boğuldum nefesim kesildi
Zormuş sandığımdan

Gel de al beni buradan
Çıkar kendi kabuğumdan
Vuruldum dört köşeye saçıldım
Çok zormuş korktuğumdan

Geçen gün öldüm bir
Dirilmem sürdü biraz
Hala pek sağ değilim
Şaşı bak şaşır halimi

Tamam aradın sorgulama
Dokunamadım ki sana
Vardım uçurum kenarına
Unuttum kanadım yok ya
Su Soley & İskender Paydaş - Müebbet Hayalet sözleri
 

Su Soley & İskender Paydaş - Müebbet Hayalet Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder