02 Mayıs 2016

Murat Uyar feat Selim Gülgören - Hesap Sorar Şarkı Sözleri & Dinle


 Murat Uyar ve Selim Gülgören 2016 Hesap sorar şarkısı şarkı sözleri ile birlikte sitemize eklenmiştir...

Şarkının Tanıtım için Kullanılacak resminde bulunduğu önceden oluşturulan sayfamızı ziyaret etmek için tıklayınız...

  Murat Uyar ve Selim Gülgören Hesap sorar şarkı sözleri
Bir aşkı daha yaşayamadan
Sımsıkı sarılamadan
Açtığın her yaradan
Hesap sorar Yaradan

Sen kırat, kanat, acıt biraz
Tuhaf gelir sana o seven kalp
Adım, adım, adım kaçıyorum

Olmasın istemem, yüzüne gülemem
Seni senden isteyemem
Tadın, tadın, tadın kalmadı
(acı tadım)

Aşkıların hep kapı duvar
Böyle sevda akla zarar
Gördüğüm o güzel yüzün, beni bozar

Bir aşkı daha yaşayamadan
Sımsıkı sarılamadan
Açtığın her yaradan
Hesap sorar Yaradan
X2

Murat Uyar feat Selim Gülgören - Hesap Sorar dinle

Murat Uyar feat Selim Gülgören - Hesap Sorar Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder