29 Mayıs 2016

Grogi - Uyuma (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


       2014 yılında seslendirilmiş olan Grogi - Uyuma şarkısı 2016 yılı mayıs ayının sonunda doğru kliplendirilmiş ve sevenleri için sunulmuştur. Şarkı sözleri ile birlikte video klibininde bulunduğu sitemizde şarkı ile ilgili yorumları, sayfanın aşağısında bulunan yorum kısmından bizimle paylaşabilirsiniz. Böylece bizlerde şarkıyı dinleyenlerin düşüncelerini sitemize gelen diğer ziyaretçilerin hizmetine sunmuş olabiliriz...

       Klip yeni sunulduğundan kliple ilgili yorumlar, kritikler geldikçe bizde paylaşmaya gayret göstereceğiz, şimdilik şarkının şarkı sözleri ve video klibi ile sizleri başbaşa bırakmak istiyoruz... iyi dinlemeler...

Grogi - Uyuma Şarkı Sözleri

Intro:
uyuma aklını çalıştır düşün vede uygula
 insanlar konuşur kulak asma duyma
seni duymazdan gelirler gider zoruna
gitti herkes kendi yoluna
 Benim.. derdim ne ? kendimle yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim hep neden üşengeçim şimdi ? derdim ne? merdivenim olur belki rap belki DE…

Verse 1: Günlerim aynılaştı ben kaygılandım / Çünkü eskiden böyle değildiii doğru haklı / saygı farklıydı / Herkes çalışır söz verirdi zaman geçti ben denemiştim diyebilmek için sende değiştin herkes gibi Lanet Olsun! sabır çekelim hadi ver tesbihi çok dostum oldu yalanı bol gündüzler gece gibi kararıyorr ama ögrendim karanlıkta görmeyi tek başımayım ve zararı yok biz farklı yoldayız farklı ortam otur evinde iç counter oyna kan mı görmek istiyorsun kalk yerinden gel sokakta farklı portal okulada gittik universite bitti konsere çoruma gittik New York Zürich moscow gezdik rap yaptık buda zorunamı gitti tonla dert tonla sorun arasında imkansız görülenin kıyasında sahnede yıllandık telefona at dinle bunu sende ders arasında


 Nakarat: SORUN YOK SADECE ÜŞENGEÇİM VE BAŞKA SORUN YOK İNSANLAR ÜZER GELİR GİDER VE YORUM YOK DİLİMDE RAP HÜNERLERİMDEN BİRİ SORUN YOK BUNDAN BAŞKA YOLUM YOK

Verse 2: daha sorunu bulmadan yorumu durmaz / yolunu bulur ama hedefe varmaz dedikoduyu sever içine dalmaz rich rich gibi parada onda teek / bi yalan adamı zorlar / savaşa zorla sokar amacın olmaz bolca tatmıştık kaşarı çoktan / anılar kafamda yaşarım onla şans bugünde benimle değil dunde değildi yarın gelir mi ? bugün senin üşenme şimdi pastadan payına düşense 1 dir herkesi yüceltelim mi ya da zımpara yapıp düzeltelim mi ? denekte bol ama zaman harcamaya bence pek sebeb ve gerekte yok paran yoksa kalk çalış tembel hedefte bol heveste çok şimdi zaman yoksa kalk çalış erken evinde yok eşinde yok belli Hayat sonra sana yarış vermez gecikme çok üşenme çok bil ki Savaş olmasada Barış gelmez düzende yok bozanda Çok belli / bu düzen böyle gelmiş böyle gidersede olmaz güzell üşengeç olabiliriz belki hayat durmaz ama son gaz gider / sen bunun farkına var ona göre yaşa geçmiş artık hata kendinde mantık ara eksi bol gerek var artılara

 Nakarat:
 SORUN YOK SADECE ÜŞENGEÇİM VE BAŞKA SORUN YOK İNSANLAR ÜZER GELİR GİDER VE YORUM YOK DİLİMDE RAP HÜNERLERİMDEN BİRİ SORUN YOK BUNDAN BAŞKA YOLUM YOK
Grogi Uyuma dinle

Grogi - Uyuma (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder