31 Mayıs 2016

Cengiz Özkan & Çağdaş Mahzuni - Çıktım Yücesine Seyran Eyledim Sözleri & Dinle


       Cengiz Özkan ve Çağdaş Mahzuni  "Çıktım Yücesine Seyran Eyledim" isimli türküyü "Mızrap Tele Değince Düet" albümünde seslendirmiş ve video klibini 31 Mayıs 2016 tarihinde yayınlamışlardır. Türkünün sözleri ve türkünün dinlenebileceği video klip sayfamıza iliştirilmiştir.

 
     Cengiz Özkan ve Çağdaş Mahzuni bu güzel türküyü seslendirirken türkünün ilk ve son kıtalarını okumuş böylelikle hem müziği daha çok sunmaya gayret göstermişler hemde video klibi uzun tutmamaya çalışmışlardır. Umarız ki bu güzel türkü hakettiği ilgiyi görür ve milyonlarca izlenme sayısına ulaşır...


    Cengiz Özkan ve Çağdaş Mahzuni  Çıktım Yücesine Seyran Eyledim sözleri

Cengiz Özkan
Çıktım yücesine seyran eyledim
Gönül eğlencesi küstü bulunmaz
Dostlar bizden muhabbeti kaldırmış
Hiçbir ikrarından hadi bulunmaz

Çağdaş Mahzuni
Pir Sultan Abdal'ım destim dâmânda
İsmim Koca Haydar neslim Yemen'de
Garip başa bir hal gelse zamanda
Orda her kişinin dostu bulunmaz 
    Cengiz Özkan ve Çağdaş Mahzuni  Çıktım Yücesine Seyran Eyledim türküsü dinle

Cengiz Özkan & Çağdaş Mahzuni - Çıktım Yücesine Seyran Eyledim Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder