27 Mayıs 2016

Jilet - Değmez Mi Şarkı Sözleri & Dinle


Jilet Değmez mi? şarkısı şarkı sözleri bu sayfamızda yeralmaktadı, ayrıca aşağıda video ile dinle...

Jilet 2016 yılında Değmez mi isimli daha önceden Grup Frekans'ın sesi ile duyduğumuz şarkıyı seslendirmiş ve video klibini yayınlamıştır. Dinleyenlerin büyük beğenisini kazanan şarkı hızlı bir yükselişle listelere gireceğe benziyor. Hem çekilen klip hemde bir gençlik şarkısı oluşundan göreceği ilgi grubun bilinirliliğini bayağu bir arttıracak gibi gözüküyor...

Bazı şarkılar 3-5 dakika olmalarına rağmen çok uzunmuş hissi veriyorlar bu şarkı ise tam tersi bir solukta bitiyor, tabii başa alıp tekrar dinleme hisside uyandırıyor :) iyi dinlemeler....

Jilet Değmez mi şarkı sözleri

Sıcak bi gün içim üzgün
Nerede olduğumu bilmediğim
Bir küçük kafede otururken, seni gördüm
Hiç tatmadığım bir duygu aktı
Kalbimin tam içine
Kim olduğunu bilmesem de
Kaybolmak istedim gözlerinde
Değmez mi yine yanmaya
Aşkın alevinde kavrulmaya
Bu gece benle gelsene
Aşkımı keşfetsene
Tatlı tatlı konuşup beni eritsene
Korkma seni ısırmam
Hislerinle oynamam
Sen istemedikçe sana dokunmam

Bile bile içinden geçenleri engellemene hiç gerek yok
Dokun bana utanmadan sıkılmadan hayallerini anlat bana
O hasreti o özlemi o şehveti yaşamaya değmez mi?

Değmez mi yine yanmaya
Aşkın alevinde kavrulmaya
Bu gece benle gelsene
Aşkımı keşfetsene
Tatlı tatlı konuşup beni eritsene
Korkma seni ısırmam
Hislerinle oynamam
Sen istemedikçe sana dokunmam
Dursun dünya dursun bana baktığın tam o anda
Kalbim dursa, sussam dilim tutulsa uğruna değmez mi?
Değmez mi… Değmez mi?
Bu gece benle gelsene
Aşkımı keşfetsene
Tatlı tatlı konuşup beni eritsene oof
Korkma seni ısırmam
Hislerinle oynamam
Sen istemedikçe sana dokunmam
Dursun dünya dursun bana baktığın tam o anda
Kalbim dursa, sussam dilim tutulsa uğruna değmez mi?
Değmez mi… Değmez mi?
Jilet Değmez mi şarkısı dinle

Jilet - Değmez Mi Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder