29 Mayıs 2016

Mihriban Cinar Günah Benim Şarkısı Dinle & Günah Benim Şarkı Sözleri


     Mihriban Cinar Günah Benim şarkısını amatör youtube kanalında seslendirip sunmuştur. Biz Günah Benim şarkısının şarkı sözleri ile birlikte Mihriban Cinar'in seslendirip sunduğu videoyu dinlemeniz için sitemize yerleştirdik.

     Sunulan videonun yorum kısmı kapalı ama biz buna tam anlam veremedik, çünkü arkadaşımızın sesi ve hazırladığı video kötü yoruma izin verecek nitelikte değil, belki de Mihriban Cinar fazla güzel yorum almak istemiyordur :)

   İleri ki zamanlar da arkadaşımız bir albümle yoluna devam edecek gibi gözüküyor, tabii sanırız ki Mihriban Cinar Almanya da yaşamakta ve öğrenimine devam etmektedir, bu yüzden yoluna nasıl devam edeceğini tam olarak kestiremiyoruz, ama video kliplerini yayınlamaya devam edeceğini umuyoruz....

Mihriban Cinar Günah benim şarkı sözleri

Günah benim suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma elimde bi düşlerim var (x2)

Yazarım derdimi kendime
Kaderin benle bu derdi ne
Fakir yar olmuyo zengine
Diyo davul bile dengi dengine
Bak kalbimde cengime
Yine kalmışım kendi kendime
Sensin çare derdime
Verdim ömrümü vergine
Mihriban Cinar Günah benim şarkısı dinle

Mihriban Cinar Günah Benim Şarkısı Dinle & Günah Benim Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder