07 Mayıs 2016

Mirac Buz Mavi Suratlar şarkısı şarkı sözleri


 Mirac Buz Mavi Suratlar şarkısı şarkı sözleri

Bilinmeze uyandim bu sabah
Ceplerimde rüyalar vardı
Tabirim luzümsuz aşikâr
Buz mavi suratlar vardı

Hani benim hayallerim nerde?
Kaybolur gök kubbe düşlerde
Ararken seni her gecemde
Buz mavi suratlar vardı

Uykularım kaçıyor
Hesabini tutmaktan kibrimin
Ruhum aci çekiyor
Olmaktan istemediğim birinin
Bilinmeze uyandım bu sabah
Ceplerimde rüyalar vardı

Tabirim luzümsuz aşikâr
Buz mavi suratlar vardı

Hani benim hayallerim nerde?
Kaybolur gökkubbe düşlerde
Ararken seni her gecemde
Buz mavi suratlar vardı

Bugün yine erken uyandım
Çağrıları cevapsız biraktım
Rüyaları bir kenara kaldırdım
Yine mavi suratlar vardı

Hani yalnızlık karanlıktır
Bu sebepten kalbin kırıktır
Geceleri savasmam bundandır
Buz mavi suratlarla
Ben beni yok ederken
Kaç kurtul ruhum bedenden
O beni katletmeden
Ya kal ya git, beni mahvetmeden
Bilinmeze uyandım bu sabah
Ceplerimde rüyalar vardı

Tabirim luzümsuz asikâr
Buz mavi suratlar vardı

Hani benim hayallerim nerde?
Kaybolur gökkubbe düşlerde
Ararken seni her gecemde
Buz mavi suratlar vardı

 Mirac Buz Mavi Suratlar şarkısı dinle

Mirac Buz Mavi Suratlar şarkısı şarkı sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder