02 Mayıs 2016

Mustafa Ceceli - Aşkım Benim (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Neredeyse tüm çalışmaları ile büyük ses getiren Mustafa Ceceli Aşkım benim isimli şarkısına klip çekmiş ve klibin tanıtım videosu sunulmuştur. Genelde yeni çalışmalarıyla klipleriyle yoluna devam eden Mustafa Ceceli bu sefer eski bir şarkısına klip çekmeyi yeğlemiştir.

 Bu şarkı için hatta Youtube'de kore videosunun üzerine montaj yapılmış ve bu video çok tutmuştur. Aşağıdaki video pencerinde klip için sunulan videonun bitiminden sonra bu bahsi geçen videoyu izleyebilirsiniz...

Mustafa Ceceli'den yeni şarkı bekleyenlerde yeni bir bombaya hız olsun İrem Derici ile birlikte seslendirilen Hacı Bacı şarkısı yakın bir zamanda yolda...

Mustafa Ceceli  Aşkım Benim şarkı sözleri
Kırık kalbimin son ümitleri çiçek açtı ilk bakışınla
Bir hayaldi bu sevgimiz huzur oldu dokunuşunla
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim

Aşkım benim meleğim söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz

Hatırladın mı o geceyi ay bize bakıp gülümsüyordu
Gökyüzü tüm yıldızlarını bize hediye gönderiyordu
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim

Mustafa Ceceli - Aşkım Benim dinle(klip eklendi)

Mustafa Ceceli - Aşkım Benim (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder