06 Mayıs 2016

Nil Karaibrahimgil - Meğer Ben Aziz Arif'mişim Sözleri & Dinle


Nil Karaibrahimgil  Meğer Ben Aziz Arif'mişim şarkı sözleri sayfamıza eklenmiştir...

Meğer Ben Aziz Arifmişim:
Sütmüşüm ben, ilaçmışım, balmışım
Cennetmişim, sığınakmışım, yuvaymışım.
Meğer ben suymuşum. İçimdeki akvaryumda bir insan büyüyebilirmiş.
Meğer ben aklım değilmişim sadece, kalbim de değilmişim, bir bedenmişim ben. Ikınıp bir canlıyı hayatla buluşturabilecek basit bir beden.
Meğer ben kadınmışım. Kadın gibi bir kadın. Çocuk gibi bir kadın değil sadece.
Meğer ben aynadaki ben değilmişim. Aynadaki kimmiş ben başkaymışım. Bir içim varmış benim. Bir de dışım...
Videonun tanıtımı içinde;
Nil Karaibrahimgil bestseller olan kitabı Kelebeğin Hayat Sırları için yeni bir video daha hazırladı.
"Gençliğime sevgilerimle" yazısı için yaptığı ilk video milyonlarca kez tıklanan Karaibrahimgil ikinci videosunu "Meğer ben Aziz Arif'mişim" yazısı için çekti.

Oğluyla birlikte rol aldığı video "sevgisi şefkati bitmeyen" bütün annelere Nil'den hediye...

Nil Karaibrahimgil - Meğer Ben Aziz Arif'mişim dinle

Nil Karaibrahimgil - Meğer Ben Aziz Arif'mişim Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder