13 Mayıs 2016

Alişan&Sami - Güzel Aşık (2016) İlahi Sözleri Dinle


Alişan&Sami adı ile birçoğumuzun neredeyse ezbere bildiği "Güzel Aşık" veya bir diğer ismi ile "Demedim mi?" ilahisi youtube üzerinden yayınlandı. Biz ilahiyi dinlediğimizde Alişan'ın sesini pek farkedemedik ya Alişan sadece nakaratları birlikte okumuş veya albümde genelde Alişan diğer eserlede yeraldığından bu ilahide de adı geçmiştir.

2016 yılında şuana kadar çok fazla ilahi eseri çıkmamıştır, bu eseri 2016 ilahileri arasında gösterebiliriz tabii bu da yeni bir ilahi değil sadece 2016'da yayınlandığından bu sıfatı yakıştırabiliriz ayrıca bu ilahiyi en güzel seslendirenlerden biri olarak Hayko Cepkin'i anmadan edemeyeceğiz, isterseniz bu sayfadan Hayko Çepkin sesi ile de dinleyebilirsiniz....

Alişan Sami Güzel aşık - Demedim mi? ilahi sözleri

Güzel aşk cevrimizi
Çekemezsin demedim mi?
Bu bir rıza lokmasıdır
Yiyemezsin demedim mi?

Yemeyenler kalır naçar
Gözlerinden kanlar saçar
Bu bir demdir gelir geçer
Duyamazsın demedim mi?

Bak şu aşkın haline
Ne gelse söyler diline
Can ü başı Hak yoluna
Koyamazsın demedim mi?

Aşıklar harabat olur
Hak yanında hürmet bulur
Muhabbet baldan tatl’olur
Doyamazsın demedim mi?

Girelim Ali serine
Çıkalım meydan yerine
Küfrümüz iman yerine
Sayamazsın demedim mi?

Pir Sultan’ım der Şah’ımız
Hakk’a ulaşır rahımız
On’ki imam katarımız
Uyamazsın demedim mi?
 Alişan Sami Güzel aşık - Demedim mi? ilahisi dinle

Alişan&Sami - Güzel Aşık (2016) İlahi Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder