13 Mayıs 2016

Anıl Piyancı & Sansar Salvo - Herkes Doğru Şarkı Sözleri & Dinle


    Anıl Piyancı ve Sansar Salvo'nun birlikte oluşturduklaraı "Herkes Doğru" şarkısı video klibi 12 Mayıs 2016 tarihinde yayınlandı. Şarkı sözleri ile birlikte şarkıyı dinleyebileceğimiz video klibi sayfamıza yerleştirdik.

Şarkıyı ilk dinlemeye başladığımızda şarkı olmamış hissi uyandırdı ama hem şarkı sözleri hemde melodi Herkes doğru şarkısının ileri ki bölümlerinde  insanı kendine çekiyor ve bu seferde şarkı çok güzel olmuş diyorsunuz.

Telefonla şarkı başlayıp, telefonla bitiyor şarkı bir hayalden mi ibaret acaba? Bunu mu hissettirmek istemişler?

Anıl Piyancı & Sansar Salvo - Herkes Doğru Şarkı Sözleri

Karanlık etrafımdaysa aydınlık hep yakında.
Doksanların başlarında yazılmış bi rap tadında.
Melekler etrafımda ve şeytan hep yanımda.
Tüm acılarım kolumda, mutluluk en sonunda.

Oraya bakamam artık anla bunu be yapamam.
Kafama takamam anla bunu bi geriye bakamam.
Hüzne boğulamadım burda çünkü işler hep yolunda.
Sonunda ölüm var yaa artık anladım sonunda.

Sonuçta tamamıyla boşuna harcanan bir ömrün değeri neydi? ..
Mirasımın ederi neydi.
Kiminin hırsı mezara onla beraberce girdi.
Kimide kendisiyle çelişti ve kötülüğe yenildi.
Kimisi fazla iyi yürekli çok üzüldü delirdi.
Kimisi fazla kötü niyetli ve gerdikçe gerildi.
O yüzden etrafımdaki insanlar belirli.
Kaderin işleyişi bu gün oldukça keyifli.

Herkes doğru
Bir tek biz yanlış yaptık bak
Herkes doğru herkes doğru herkes doğru

Yazdıkça güçlenir kalem
Aklımda düşlerim rüşvetini ver hayatın
Hasımlar düşmeni bekliyorlar 4 gözle
Canınla yüzleşipte yola çıktım ve baktım önümde yol açıktı

O yüzden devam ettim merak etmeyin beni
Çünkü gerçek dünyadır felaketlerin yeri
Heba etmeyin derim o sevginizi boş yere
Günün başında hoş gelen günün sonun boş gene(gider)

Bazen İstanbul gibi hayatım kargaşayla dolu
Bazen gri şehir Ankara'da havalarsa soğuk
Bazen İzmir gibi hayat yani sımsıcak bir kumsal
Bazen Antalya'da gibi hertarafta ruslar

Bugünse batı yakası yanımda dostlarım var
Birazda kafam çakır gerçeği boşladım bak
İzmir'i bilirsin genelde hoş kadınlar
Ön yargını atma zamanı hiltonun son katından

Herkes doğru
Bir tek biz yanlış yaptık bak
Herkes doğru herkes doğru herkes doğru
Anıl Piyancı & Sansar Salvo - Herkes Doğru Şarkısı dinle

Anıl Piyancı & Sansar Salvo - Herkes Doğru Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder