16 Ekim 2016

Gökhan Türkmen Yudum Yudum Şarkı Sözleri & Dinle


     Yudum Yudum şarkısı Gökhan Türkmen'in yeni albümünün 9.sıradaki şarkısıdır. Şarkı sözleri şarkı yayınlanır yayınlanmaz sitemize eklenmiştir. Bundan önce 4 albüme imza atan genç ve başarılı sanatçımız bakalım bu yeni albümü ile listelerin ilk sırasına girmeyi başarabilecek mi?

Bir avuç su serpip tenine; içsem seni yudum yudum
Kirpiğinin tek bir teline yine ve yeniden aşık olurum
Sana bıraktım oyuncaklarımı, dışarı attım hep susacaklarımı
Bir daha sevmem...

Dikilirken gözün önünde aksam sana oluk oluk
Yeşil bakan gözlerinde biz yine çocuk mu olduk?
Sana bıraktım oyuncaklarımı, dışarı attım hep susacaklarımı
Bir daha sevmem...

Yalan yalan yalan... Durmaz gider aklım sende kalan
Yalan yalan yalan... Kimseye seni anlatamam

Şimdi senden uzakta durmak mı gerekir?
Adımlarım kaldırımda birikir
Güneş yakan saçlarına bakıp, kurak kalbimde sesini işitir

Gökhan Türkmen 2016-2017 Son Albümü Şarkıları ve Sözleri
1. Intro
2. Gökhan Türkmen Öyle Güzel Ki (Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Gökhan Türkmen Aşktır (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Gökhan Türkmen Sorma (Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Gökhan Türkmen Yılan (Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Gökhan Türkmen Olabilir (Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Gökhan Türkmen Olmadı (Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Gökhan Türkmen Olsun (Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Gökhan Türkmen Yudum Yudum (Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Gökhan Türkmen İnsanız Ayıbı Yok (Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Gökhan Türkmen Olabilir (Remix)
13. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Akustik)
14. Gökhan Türkmen Aşktır (Male)

Gökhan Türkmen Şarkısı Dinle Yudum Yudum şarkısı yerleştirildi.

Gökhan Türkmen Yudum Yudum Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder