15 Ekim 2016

Gökhan Türkmen Sorma 2017 Albüm Şarkıları Sözleri & Dinle


Gökhan Türkmen Sorma şarkısı şarkı sözleri iliştirilmiştir. Gökhan Türkmen'in Sorma adındaki şarkısı 2017 albümü diyebileceğiz yeni albümü içerisinde bulunmakta. Geçmiş yıllarda şarkıları ile zirvelerde yeralan Gökhan Türkmen bakalım Sorma şarkısı ile bu başarıyı tekrarlayabilecek mi?

Sizlerde sitemizin gelişimi için yorumlarınızı eksik etmezseniz seviniriz..

Susunca duyuyorum bu yüzden görüyorum anla
Kararsız kalıyorum bazen bozuk çalıyorum korkma
Bazen saçmalıyorum boş boş konuşuyorum
Takma, bakma…

Yanıyorum sönüyorum
Seni özlüyorum cayır cayır hala
Bir sağa dönüyorum, bir sola dönüyorum
Seni yazıyorum satır satır hala...

Benim gibi hala...
Senin gibi hala...
Bizim gibi hala...

Azaldı nefeslerim
Daha çok sebeplerim
Dönülmez bir yerdeyim

Anla...
Korkma...
Takma...
Bakma...
Sorma...
Gökhan Türkmen 2016-2017 Son Albümü Şarkıları ve Sözleri
1. Intro
2. Gökhan Türkmen Öyle Güzel Ki (Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Gökhan Türkmen Aşktır (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Gökhan Türkmen Sorma (Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Gökhan Türkmen Yılan (Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Gökhan Türkmen Olabilir (Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Gökhan Türkmen Olmadı (Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Gökhan Türkmen Olsun (Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Gökhan Türkmen Yudum Yudum (Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Gökhan Türkmen İnsanız Ayıbı Yok (Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Gökhan Türkmen Olabilir (Remix)
13. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Akustik)
14. Gökhan Türkmen Aşktır (Male)

Gökhan Türkmen Dinle Sorma Şarkısı Yakında Eklenecek...

Gökhan Türkmen Sorma 2017 Albüm Şarkıları Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder