15 Ekim 2016

Gökhan Türkmen Olabilir Şarkı Sözleri & Dinle


Gökhan Türkmen Olabilir Şarkı Sözleri bu gece yayınlanmış ve sevenlerinden tam not almıştır.. Şarkı sözlerini aşağıda bulabilirsiniz

Benim yüzümden mi bu hallere düştük;
aşk olsun!
Senin yüzünden ben bu hallere düştüm;
yazıklar olsun!

Kalbim durdu seni gördüğüm zaman
Aklım gitti başımdan aman aman!

Bu yüzden olabilir, sevebilir sırf bu yüzden
Bu yüzden gelebilir, olabilir sırf bu yüzden
Benimle olabilir, kalabilir sırf bu yüzden
Bu yüzden olabilir, aşk olabilir sırf bu yüzden
Gökhan Türkmen 2016-2017 Son Albümü Şarkıları ve Sözleri
1. Intro
2. Gökhan Türkmen Öyle Güzel Ki (Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Gökhan Türkmen Aşktır (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Gökhan Türkmen Sorma (Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Gökhan Türkmen Yılan (Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Gökhan Türkmen Olabilir (Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Gökhan Türkmen Olmadı (Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Gökhan Türkmen Olsun (Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Gökhan Türkmen Yudum Yudum (Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Gökhan Türkmen İnsanız Ayıbı Yok (Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Gökhan Türkmen Olabilir (Remix)
13. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Akustik)
14. Gökhan Türkmen Aşktır (Male)

Gökhan Türkmen Dinle Olabilir Şarkısı Yakında...

Gökhan Türkmen Olabilir Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder