15 Ekim 2016

Gökhan Türkmen Yılan Şarkı Sözleri & Dinle


Gökhan Türkmen Yılan Şarkı Sözleri
Gökhan Türkmen'in yeni albümündeki Yılan isimli şarkının şarkı sözleri, yayınlanmış ve sayfamıza eklenmiştir..

Koydular bir yola bizi, nereye diye soran yok!
Sattılar bir pula bizi, kime diye soran yok!
Gömdüler mezara bizi, üzerimize çiçek eken yok!
Örttüler üstümüzü, aman gözükmesin gökyüzü; bilen yok!

Her şeyin başı ben miyim?
Ya da ben bu olayda neredeyim?
Haydi açıkla ya da konuşma

Yar mıyım yoksa ser miyim?
Haydi ordan ben bunu yer miyim?
Haydi fısılda, bana dokunma
Kırk yıl yaşa!

Gökhan Türkmen 2016-2017 Son Albümü Şarkıları ve Sözleri
1. Intro
2. Gökhan Türkmen Öyle Güzel Ki (Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Gökhan Türkmen Aşktır (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Gökhan Türkmen Sorma (Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Gökhan Türkmen Yılan (Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Gökhan Türkmen Olabilir (Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Gökhan Türkmen Olmadı (Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Gökhan Türkmen Olsun (Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Gökhan Türkmen Yudum Yudum (Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Gökhan Türkmen İnsanız Ayıbı Yok (Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Gökhan Türkmen Olabilir (Remix)
13. Gökhan Türkmen Vay Halimize (Akustik)
14. Gökhan Türkmen Aşktır (Male)

Gökhan Türkmen Dinle Yılan şarkısı eklenecek...

Gökhan Türkmen Yılan Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder