25 Nisan 2016

Aynur Aydın Diğer Yarın Şarkı Sözleri & Dinle


Aynur Aydın 2016 albümü içerisinde bulunan Diğer Yarın  şarkısının şarkı sözleri;

Bir sabah batıdan doğsa güneş
suyu bile yaksa kör bir ateş
Duru aşkın yüreğimde
Ama öyle, ama böyle...

Benim misin...
Sen bana tek onu söyle

Yıkılsa yansa bir gecede dünya
Benim senin diğer yarın
Bir doğru var ki değişemez asla
Bilsin yine diğer yarım...

Geç ölümden tut elimden
Kıyamete meydan okur gibi
Hiç hesapsız saf günahsız
Bizi aşk sayıp hayat bilmişim ben
şeklinde bir girişi vardır, şarkı yabancı bir müzik hissini uyandırıp, yanlış mı geldim diye ilk başta tereddüte sokmaktadır...

Dünyanın düzeni alt üst olsada, aşkının devam edeceğini söyleyenen şarkıda ama öyle, ama böyle olarak ne denmek istenmiş acaba?

 Aynur Aydın Emanet Beden albümündeki şarkılar
1.Aynur Aydın - Emanet Beden
2.Aynur Aydın - Diğer Yarın
3.Aynur Aydın - Bi Dakika
4.Aynur Aydın - Çok Tatlı
5.Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin
6.Aynur Aydın - Geri Dön
7.Aynur Aydın - Damla Damla
8.Aynur Aydın - Anlatma bana
9.Aynur Aydın - Günah Sevap
10.Aynur Aydın - Yasak Aşk
11.Aynur Aydın - Bi Dakika (İskender Paydaş Versiyon)
12.Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon)

Aynur Aydın Diğer Yarın şarkısı teaser'i ve karışık listesi dinle

Aynur Aydın Diğer Yarın Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder