09 Haziran 2016

Sinan Özen Sana Bir Şey Olmasın (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


            Sinan Özen 2016 yılında "Sana Bir Şey Olmasın" şarkısı ile muhteşem bir dönüş yaptı. Sana birşey olmasın şarkısının şarkı sözleri ile gerçekten çok güzel, bizde daha çok kişinin okuyabilmesi için sayfamıza eklemeyi tercih ettik.

          Sütüdyo ortamında çekilen video klip ile sunulan şarkı ile birlikte yakın zamanda Sinan Özen adı ve Sana Bir Şey Olmasın şarkısı yakın zamanda daha çok dinlenecek ve konuşulacağa benziyor...

Sinan Özen sana birşey olmasın
Sinan Özen sana birşey olmasın
Sinan Özen Sana birşey olmasın şarkı sözleri
En derin karanlığa girdim seninle
En hazin günümü bile geçirdim sevginle
Belki sende son söz olsun
Umudumu kırma benim seni seviyorum

Bunu aklından bile ne olursun geçirme
Yalan olur kahrolur mahvolurum biterim

Sana bir şey olmasın
Gözün bile dolmasın
Canın hiç acımasın diye sakındım
Sen benim olacaksın
Benle yaşlanacaksın
Sözünden cayamazsın
Beni bırakamazsın

Sana bir şey olmasın
Gözün bile dolmasın
Canın hiç acımasın diye sakındım
Sen benim olacaksın
Benle yaşlanacaksın
Sözünden cayamazsın
Beni bırakamazsın

Sen benim helalim ol gitme yüreğimden
En büyük umudum ol vazgeç düşlerinden
Bu aşk senle sonsuz olsun
Umudumu kırma benim seni seviyorum

Beni yolumdan geri ne olursun çevirme
Yazık olur kahrolur mahvolurum biterim

Sana bir şey olmasın
Gözün bile dolmasın
Canın hiç acımasın diye sakındım
Sen benim olacaksın
Benle yaşlanacaksın
Sözünden cayamazsın
Beni bırakamazsın

Sana bir şey olmasın
Gözün bile dolmasın
Canın hiç acımasın diye sakındım
Sen benim olacaksın
Benle yaşlanacaksın
Sözünden cayamazsın

Beni bırakamazsın.
Beni bırakamazsın…
Sinan Özen Sana Bir Şey Olmasın şarkısı dinle

Sinan Özen Sana Bir Şey Olmasın (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder