02 Haziran 2016

Rafet El Roman - Bende Özledim Şarkı Sözleri & Dinle


      Rafet El Roman 2016 yılı haziran ayı içerisinde çıkması planlanan Mecnun albümü şarkıları arasında Ferdi Tayfur'a ait olan  Bende Özledim Bende şarkısınıda seslendirmiştir. Şarkı sözleri ile birlikte şarkının dinlenebileceği video listesi sayfamızda eklidir.


      2016 yılına hızlı giriş yapan Rafet El Roman 2016 Mecnun albümünde yeralan Suç Bende Mi şarkısına video klip çekmiş aynı zamanda Avrupa şampiyonası için Milli Takımımıza Teşekkürler Türkiyem isimli çalışmasını sunmuştur. Belki de bu yıl Rafet El Roman'ın olacak....

Rafet El Roman - Bende Özledim şarkı sözleri

Bende özledim ben de
Resmin var şu an elimde
Sana koşmak isterim
Derman yok dizlerimde

Ne kadar çok
Aşka intizar eden
Kimi çok seviliyor
Kimi yoksun sevgiden

Sen orada ben burada
Bir şey gelmez elimizden
Sen orada ben burada
Bende özledim bende

Canımdasın dilde değil
Bu haykırış elde değil
Bırakıp da giden sensin
Bunun suçu bende değil

Yavrunun anası gibi
Sevenin sevdası gibi
Derdimin dermanı gibi
Ben de özledim bende. 
Rafet El Roman - Bende Özledim Bende şarkısı dinle ( Şarkılar yükleniyor... Bekleyin ve sonra PLAY tuşuna basın)

Rafet El Roman - Bende Özledim Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder