11 Haziran 2016

Koray Avcı Sonra Dersin Ki 2016 Albümü Dinle & Şarkı Sözleri


      Koray Avcı Sonra Dersin ki albümü albüm kapağı yayınlanmıştır..

Koray Avcı Sonra Dersin Ki albüm resmi
Koray Avcı Sonra Dersin Ki albüm resmi
Albüm tanıtımı dinle
  

Koray Avcı Sonra dersin ki albümü şarkıları
1.Koray Avcı - Sonra Dersin Ki (Sigara)
2.Koray Avcı - Hoş Geldin
3.Koray Avcı - Unutamam Seni
4.Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca
5.Koray Avcı - Yazımı Kışa Çevirdin (Leylam)
6.Koray Avcı - Hain Geceler
7.Koray Avcı - Kainatın Aynasıyım (Madem Ki Ben Bir İnsanım)
8.Koray Avcı - Yakarım Geceleri
9.Koray Avcı - Diz Dize
10.Koray Avcı - Öyle Bir Aşk Ki (Baba)
11.Koray Avcı - Ötme Bülbül (Akustik)
12.Koray Avcı - Ağlama Yar
13.Koray Avcı - Aşk Sana Benzer
14.Koray Avcı - Hangimiz Sevmedik
15.Koray Avcı - Hıçkırık Tuttu Beni
16.Koray Avcı - Hoş Geldin (Video Versiyon)

Koray Avcı beklenen 2016 yeni albümünü duyurmuş, albüm isminin "Sonra Dersin Ki" olduğunu belirtmiştir. 2015 yılının en hızlı yükselen sanatçılarından olan Koray Avcı 2016 yılında da popülaritesini devam ettirmekte ve neredeyse ayda 20'ye yakın konser vermektedir. Bu yoğun tempoyla birlikte Koray Avcı 2016 yılı hedefi olarak 2 yeni albüm ve bir şiir kitabı çıkarmak istediğini belirtmiştir.

      Koray Avcı bu hedefinin bir kısmı olan yeni albümü "Sonra Dersin Ki" yakın zamanda biz sevenleri ile buluşturacak. Şimdilik albümde kaç şarkı olduğu, albüm çıkış şarkısı ve şarkı sözleri henüz bilinmediğinden, şuan sitemizde kısıtlı bilgi mevcuttur fakat albümle ilgili bilgiler geldikçe sitemizi güncellemeye çalışacağız....

Koray Avcı Sonra Dersin Ki
Koray Avcı Sonra Dersin Ki
Koray Avcı Dinle(Yükleniyor lütfen bekleyin sonra PLAY tuşuna basın)
Koray Avcı Sonra Dersin Ki şarkısı sözleri
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin ?
İçerim işte .........
Ben yazmayı pek bilmem dünya güzelim
Sadece geceler ışığı kovalarken
gelir aklıma birkaç kelime,
Şafak söker ben hala oturduğum yerde sayıklarım o şarkıyı ,
Bazı bazı dem tutar kirpiklerim
Dans eder damlalarla ,
Bir türkünün ezgisi gibi temizlenir gözbebeklerim....
Garip gelir akşamlara kadar başını beklediğim günler ,
Sen içerde istikbalini gözlerken
Ben dışarda hapis beklerim umutlarla başbaşayken ....
Zaman geçmez ya ,
hosuma gider o eski günler...
Cok düşünürdüm o vakitleri ,
Saçların omuzlarıma elbise olduğu zamanlar hani
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin ?
İçerim işte !!!!!!!
İnadına topladığın halde
Çok da güzel gelirdin gözlerime
Öyle ya ;
Türkü gibiydi saçların,
Türkü gibiydi gözlerin.....
Sen bakmaya doyamazdın ben türküleri mi söylerken ,
Her yazdığımı sana dinletirdim,
Bilmezdim ben nerde ne koyulacak ....
Virgülle noktayı hep sevgili zannederdim...
Biri kaybolurken öteki yok olacak .....
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin?
İçerim işte.....
Ben yazar hüzünlenirken ,
Sen ayır su kelimeleri derdin .....
Ben imlanın sırasımı derken
Sen karalayıverirdin....
Şimdilerde daha çok karalar oldum hatalarımı geldikçe aklıma ....
Sonra dersin ki ;
Neden bu kadar çok sigara içersin?
İçerim işte.......
Küfür sevmezdim ben ama ,
Babam öğretti sayıp savurmayı ,
O da sevmezdi zaten
Hayırsız olmasaydı evladı..
Yorgunum dünya güzeli ,
Yoruldum bahar sabahım....
Yoruldum da ota boka kızdıkça ,
Babamı hatırlayacağım....
Ama söz veriyorum.....
Verdiğim sözleri sözlükten bakıp yazacağım..
Ben yazmayı pek bilmem dünya güzeli,
Zaten yazsamda da anlamazsın ,
Canım sıkıldıkça karalarım ,
Ona da oturup gözlerini sunarsın...
Sonra dersin ki;
Neden bu kadar çok sigara içersin?
İçerim işte,İçerim...

Koray Avcı Sonra Dersin Ki 2016 Albümü Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder