05 Haziran 2016

Avrupa Kartalları - Uğruna Deplasmanda Can Veririm Şarkı Sözleri & Dinle


Ayla Çelik'in 2016 bomba şarkısı Bağdat değişik versiyonlar ile seslendirilmeye devam ediyor. Avrupa Beşiktaş taraftar grubu "Avrupa Kartalları" Uğruna deplasmanda can veririm şarkısını söylemiş ve çok sevilmiştir bizde bu şarkıyı ve şarkı sözlerini sayfamıza ekledik... iyi dinlemeler...

Avrupa Kartalları  Uğruna Deplasmanda Can Veririm Şarkı Sözleri
Yine seni sevmekten başka hiçbirşey yapmadım bugün
Armanın uğruna, Kartal için yine yollara düştüm bugün
İşi gücü bırakıp, atkımı takıp sana geldim bugün
Sensiz geçen günlerimi anlamsız kıldım bugün

Çile, öfke ve dert vardı dün! x2

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim
(olabilirim)
Beşiktaşım senin için 1000 kere ölebilirim
(ölebilirim)

Hepsi yalan portoyu madridi belgradı, romayı bilmem ama, uğruna deplasmanda can veririm.

Avrupa Kartalları  Uğruna Deplasmanda Can Veririm Şarkısı Dinle

Avrupa Kartalları - Uğruna Deplasmanda Can Veririm Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder