01 Temmuz 2017

Nadide Sultan Uçmalıyım Şarkı Sözleri


Nadide Sultan Uçmalıyım Şarkı Sözleri

Nadide Sultan’ın, Avrupa Müzik etiketiyle yayımlanan ''Uçmalıyım'' isimli şarkısının video klibi MuzikPlay Youtube kanalında.

Söz: Sertaç Ekiz - Nadide Sultan
Müzik: Sertaç Ekiz
Düzenleme: Meriç Demir

Nadide Sultan Uçmalıyım Şarkı Sözleri

 Nadide Sultan Uçmalıyım Şarkı Sözleri

Sudan sebeplerle kaçıp kaçıp sonra dükkana döndün
Affedilmeyi bekledin olmadı iğne ipliğe döndün
Ellerin iyisi evlerin delisisin
Seni annen sevsin
Beni bulursan selam söyleyiver
Ne yaptıysan gördüm
Farketmedin üstünü çizdiğimi
Eski defteri gömdüm
Olmasaydın keşke keşke ben kuşlar gibi hürdüm

Uçmalıyım

Vur hadi elleri vur hadi inlesin
Ağlasın gülmesin of of of
Bunu da bilmeli beni haketmedi
Ağlasın inlesin of of of

Nadide Sultan Uçmalıyım Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder