22 Temmuz 2017

Alişan Zor Sensiz Şarkı Sözleri Sözü


Alişan Zor Sensiz Şarkı Sözleri Sözü

Alişan "Zor Sensiz" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Alişan Zor Sensiz isimli şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Alişan 2017 şarkılarını ve Alişan Zor Sensiz şarkı sözlerini sitemize ekledik

Bu yıl sıkca duyacağımız "Zor Sensiz" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Alişan Zor Sensiz şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.
Alişan Zor Sensiz Şarkı Sözleri-Alişan 2017 Zor Sensiz Şarkı Sözü

Alişan Zor Sensiz Şarkısını Dinle



Alişan Zor Sensiz Şarkı Sözleri

Yandım ateşe kimse su tutmadı
Toplayıp külleri bi kenara koymadı
Anladım hayat acı çekeni seviyor

Susmadı yüreğim bu nasıl acı
Alnıma yazılmış bu kara yazı
Sardılar bu yarayı kapatma diyor

Senle anılarımı bi silip atamadım
Ağladım ağladım bi yere varamadım
Unutmak istedim hiç unutamadım, zor sensiz

Bıraktım aramayı, adını anmayı
Yazdığım şarkının çalıp savrulmayı
Teninle olamamak inan ki kahrediyor

Alişan Zor Sensiz Şarkı Sözleri Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder