22 Temmuz 2017

Gülşen Birlikte Güzel ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş Şarkı Sözleri


Gülşen Birlikte Güzel ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş Şarkı Sözleri

Gülşen - Birlikte Güzel ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş Şarkı Sözleri
Gülşen "Birlikte Güzel" ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Gülşen Birlikte Güzel ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş isimli şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Gülşen ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş 2017 şarkılarını ve Gülşen Birlikte Güzel şarkı sözlerini sitemize ekledik

Bu yıl sıkca duyacağımız "Birlikte Güzel" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Gülşen Birlikte Güzel şarkısı ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Gülşen Birlikte Güzel ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş Şarkısını Dinle



Gülşen Birlikte Güzel ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş Şarkı Sözleri

sordum sordum sordum durdum
neden niye nasıl niçin
buldum cevabı çok basit
her şey insanlar için
of bağıra çağıra
of her aşık olduğumda
of mavi sularda
kaybolup içmek ne güzel

ayrılınca üzülmek kadere gülmek güzel
dostlarla o şarkıda dans edip içmek güzel
coşmuşuz biz bir kere hayat bize güzel
esas olan her anımız birlikte güzel

Gülşen Birlikte Güzel ft Cem Belevi & İlyas Yalçıntaş Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder