06 Mayıs 2017

Sil Beni Beni Mustafa Yıldızdoğan Şarkı Sözleri


"Sil Beni Beni" şarkısıyla Mustafa Yıldızdoğan sevenleri ile buluşuyor.
Mustafa Yıldızdoğan Sil Beni Beni şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Mustafa Yıldızdoğan 2017 şarkıları nı ve Mustafa Yıldızdoğan Sil Beni Beni şarkı sözleri ni sitemize ekledik
Bu yıl sıkca duyacağımız Sil Beni Beni tüm müzik platformlarında yayınlandı.
Sil Beni Beni Mustafa Yıldızdoğan şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Sil Beni Beni Mustafa Yıldızdoğan Şarkı Sözleri-Sil Beni Beni sözleri-Mustafa Yıldızdoğan dinle

Sil Beni Beni Mustafa Yıldızdoğan Şarkısını Dinle



Sil Beni Beni Mustafa Yıldızdoğan Şarkı Sözleri

Anlamadın anlama sen
Şu gönlümde farklısın sen
Bu baharda gelmez isen
Sil beni beni sil beni beni

Her şey gözümde dün gibi
Hayallerim sürgün gibi
Değişmedim ilk gün gibi
Bil beni beni bil beni beni

Gonca gülü diken etme
Gözyaşını döken etme
Etme ey sevgili etme
Çöl beni beni çöl beni beni

Sil Beni Beni Mustafa Yıldızdoğan Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder