07 Mayıs 2017

Mavi Silmesinler İzlerimi Şarkı Sözleri


Mavi duygusal tarz olan "Silmesinler İzlerimi" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.
Mavi Silmesinler İzlerimi şarkısının sözleri ve müziği Mavi' ye ait ve düzenlemesini Caner Karamukluoğlu üstlendi
Mavi Silmesinler İzlerimi isimli şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Mavi 2017 şarkılarını ve Mavi Silmesinler İzlerimi şarkı sözlerini sitemize ekledik.

Mavi Silmesinler İzlerimi Şarkı Sözleri


Mavi Silmesinler İzlerimi Şarkısını Dinle



Mavi Silmesinler İzlerimi Şarkı Sözleri


Ödül müsün bana ders misin dert mi 
Bu hain dudaklar beni dün öpmedi mi 
Ziyan mısın bana gül müsün diken mi 
Seni günahlarınla kabul etmedim mi 

Bir dokunup bir çektin 
Ateşten korum sanki 
O büyük yangınını 
Ben dindirmedim mi 

Yapma, silmesinler izlerimi 

Dilek tutmaya bile 
Değmesin kirpiğine 
Sarılmasın kimse 
Uyurken beline 
Bilirsin nasıl çılgın 
Sevmişim sırılsıklam 
Canım bana emanet elini bırakmam 
Canını yakarım da ellere bırakmam 

Yasak mısın bana ders misin dert mi 
Zehrini seve seve elinden içmedim mi

Cihanı yakarım da ellere bırakmam

Mavi Silmesinler İzlerimi Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder