04 Mayıs 2017

Cem Belevi Aç Kollarını Şarkı Sözleri Sözü Dinle


Genç şarkıcı Cem Belevi "Aç Kollarını" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.
Her zamanki gibi çok beğeni toplayacak olan Cem Belevi Aç Kollarını isimli şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Cem Belevi 2017 şarkılarını ve Cem Belevi Aç Kollarını şarkı sözlerini sitemize ekledik
Bu yıl sıkca duyacağımız "Aç Kollarını" tüm müzik platformlarında yayınlandı.
Cem Belevi Aç Kollarını şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Cem Belevi Aç Kollarını Şarkı Sözleri - Cem Belevi 2017 şarkıları - Cem Belevi Aç Kollarını

Cem Belevi Aç Kollarını Şarkısını Dinle



Cem Belevi Aç Kollarını Şarkı Sözleri

Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim

Yüzüne Gözüne Kaşına Sözüne Kandım Off
Sağımı Solumu Evimi Yolumu Şaştım Off
Yanına Yaklaşınca Ateşe Yandım Off
Sönmüyorsa Yangın Mesul Değilim

Yarabbim Mevlam O Nasıl Bir Endam Yaratmış
Aklım Onda Kaldı
Tarifsiz Hali Var O Bakışlar Yakışlar
Bıraktı Sevdalı

Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim

Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Seni Her Şeyden Çok Sevdim
Ah Bir Görsen Sende Sevsen
Bundan Başka Yok Derdin


Cem Belevi Aç Kollarını Şarkı Sözleri Sözü Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder