10 Kasım 2016

Yusuf Metin-Kıyısız Deniz Şarkı Sözleri & Dinle


Yusuf Metin-Kıyısız Deniz Şarkı Sözleri - Dinle

Yusuf Metin'in, Armoni Müzik etiketiyle yayınlanan "Kıyısız Deniz" albümünde yer alan "Kıyısız Deniz" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde

Bu yıl sıkca duyacağımız Yusuf Metin'in "Kıyısız Deniz" şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Yusuf Metin-Kıyısız Deniz Şarkı Sözleri:

İşte sana konuşan biri dilsiz ve dudaksız.
İşte sana durmadan koşan biri elsiz, ayaksız.
Ben bir denizim ben bir deniz Kendi içinde taşan

Ben bir denizim, ben bir deniz uçsuz bucaksız
Böyle koşup durmak, senin neyine gerek
Boşlukta ayaksız yürümek
Gökteki ay gibi

Ben bir denizim, ben bir denizim
Kendi içinde taşan
Ben bir denizim uçsuz bucaksız
Kıyısız, hür bir deniz Özel

Yusuf Metin-Kıyısız Deniz Şarkı Sözleri - Dinle 

Yusuf Metin-Kıyısız Deniz Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder