10 Kasım 2016

Si Ra - Kendim Oldun Şarkı Sözleri - Dinle


Si Ra - Kendim Oldun Şarkı Sözleri - Dinle 

Si Ra - Kendim Oldun isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde

Si Ra - Kendim Oldun Şarkı Sözleri 

Sızım oldun sonsuzum oldun
Yazım oldun son sözüm oldun
Hayatımın tadı oldun
Evvelimin adı oldun
Bakışına kurban olduğum

Gecem oldun
Gündüzüm oldun
Cemrem oldun
Gökyüzüm oldun
Düştün gönlüme yar oldun
Filizlendin bahar oldun (x2)
Canına canımı koyduğum

Sen ve ben iki hece
Çözülmeyen bilmece (X2)
İçimizde kelebekler
Sen bana evet dedin ben sana yar olurum
Ve mutluluk bizi bekler ...

Sızım oldun sonsuzum oldun
Yazım oldun son sözüm oldun
Hayatımın tadı oldun
Evvelimin adı oldun
Bakışına kurban olduğum

Gecem oldun
Gündüzüm oldun
Cemrem oldun
Gökyüzüm oldun
Düştün gönlüme yar oldun
Filizlendin bahar oldun (x2)
Canına canımı koyduğum

Sen ve ben iki hece
Çözülmeyen bilmece (X2)
İçimizde kelebekler
Sen bana evet dedin ben sana yar olurum
Ve mutluluk bizi bekler ...

Si Ra - Kendim Oldun Şarkı Sözleri - Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder