31 Aralık 2015

Mustafa Ceceli 2016 Şarkıları Sevdim Seni Mabuduma İlahisi Dinle


Mustafa Ceceli 2016 şarkılarından olan daha doğrusu son albümünde seslendirdiği ilahilerden biri olan Sevdim seni mabuduma ilahisini dinle. Ayrıca ilahinin sözleride sayfamızda yeralmaktadır...

Mustafa Ceceli Sevdim Seni mabuduma ilahisi sözleri;

Sevdim seni mabuduma, canan diye sevdim

Mustafa Ceceli
Bir ben değil alem sana, hayran diye sevdim

Evladu iyalden geçerek, ben ravzana geldim
Ahlakını meth etmeden Kur'an diye sevdim

Kurbanın olam Şah-u Rasûl, kovma kapından
Didarına müştâk olan vezdan diye sevdim

Mahşerde Nebiler bile senden medet ister
Gül yüzlü melekelr sana hayran diye sevdim

Yakarış:
Tanıyamadım hakkıyla Allâh'ı
Sevemedim layıkıyla Rasulullâh'ı
Yüzüm yok huzurda yer almaya
Merhametine muhtacım ya Rasulullâh

Senin gibi tanıyamadım alemi
Senin gibi yaşayamadım yılları
Senin gibi sevemedim kulları
Sevgine muhtacım ya RasulAllâh

Gönlüm kırık gözüm yaşlı...
Artık Ömrümün son baharı
Şimdi vuslat zamanı
Şefaatine muhtacım ya RasulAllâh
Şefaatine muhtacım ya RasulAllâh
Şefaatine muhtacım ya RasulAllâh

Mustafa Ceceli 2015 2016 Aşk için gelmişiz albümü şarkıları
Mustafa Ceceli Aşk İçin Gelmişiz
Mustafa Ceceli Sultanım
Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım
Mustafa Ceceli Severim Ben Seni
Mustafa Ceceli Sevgi Baht Olmuş
Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim
Mustafa Ceceli Hepsi Gelir Geçer
Mustafa Ceceli Derviş Bağrı Taş Gerek
Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane
Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım
Mustafa Ceceli Sevdim Seni Mabuduma
Mustafa Ceceli Sevdim Seni mabuduma ilahisi dinle;
 

Mustafa Ceceli 2016 Şarkıları Sevdim Seni Mabuduma İlahisi Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder