31 Aralık 2015

Ben Yürürüm Yane Yane Mustafa Ceceli İlahisi Dinle & Sözleri


Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane sözleri

Mustafa Ceceli ve Eşi İftat Davetiyesinde...

Ben yürürüm yane yane
Aşk boyadı beni kane
Ne akilem, ne divane
Gel gör beni aşk n'eyledi?
Gâh eserim yeller gibi
Gâh tozarım yollar gibi
Gâh akarım seller gibi
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Akar sulayın çağlarım
Dertli ciğerim, dağlarım
Şeyhim anuban ağlarım
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Ya elim al kaldır beni
Ya vaslına erdir beni
Çok ağlattın, güldür beni
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Ben yürürüm ilden ile
Şeyh sorarım dilden dile
Gurbette hâlim kim bile?
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Mecnun oluban yürürüm
O yâri düşte görürüm
Uyanıp melûl olurum
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Benzim sarı, gözlerim yaş
Bağrım yare, ciğerim baş
Halim bilen dertli kardaş
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Aşkın beni mest eyledi
Aldı gönlüm hast eyledi
Öldümeye kast eyledi
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Miskin Yunus biçareyim
Baştan ayağa yareyim
Dost ilinden avareyim
Gel gör beni aşk n'eyledi?

Mustafa Ceceli 2015 2016 Aşk için gelmişiz albümü şarkıları
Mustafa Ceceli Aşk İçin Gelmişiz
Mustafa Ceceli Sultanım
Mustafa Ceceli Kainatın Aynasıyım
Mustafa Ceceli Severim Ben Seni
Mustafa Ceceli Sevgi Baht Olmuş
Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim
Mustafa Ceceli Hepsi Gelir Geçer
Mustafa Ceceli Derviş Bağrı Taş Gerek
Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane
Mustafa Ceceli Kar Etmez Ahım
Mustafa Ceceli Sevdim Seni Mabuduma
Mustafa Ceceli Ben Yürürüm Yane Yane ilahisi dinle

Ben Yürürüm Yane Yane Mustafa Ceceli İlahisi Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder