31 Aralık 2015

Ahmet Aslan 2016 Geberiyorum Özgün Türkü Albümü Dinle


   Ahmet Aslan 2015 yılını 2016'ya bağlayan günlerde yeni albümü Na-Mükemmel  Geberiyorum ile sevenlerine tekrardan bir merhaba dedi, böylece yılbaşından önce ve sonra konser ve etkinlikleri ile albümündeki eserleri tanıtma imkanı buldu.

Ahmet Aslan Geberiyorum Na-Mükemmel albümü

   Ahmet Aslan hem özgün müzik şarkılarının hemde güzel türkülerin yeraldığı bu yeni albümüne 13 eser sığdırmıştır. Albümde en beğenilen şarkı olan "Geberiyorum" şarkısı Nazım Hikmet şiirinin Ali Kocatepe tarafından müziğinin oluşturulması ve Ahmet Aslan'ın muhteşem seslendirmesi ile oluşmuştur.

   Albümde diğer ilgi çeken eserlerden biri de daha önceden Karadeniz Türküleri albümünde okuması ile ve Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisinde kullanılmasıyla büyük bir popülariteye kavuşmuş olan Giresun'un içinde türküsüdür. Bunlarla birlikte bazıları fazla bilmediğimiz bazılarıda bilindik eserlerden oluşan ayrıca 5 tanede Kürtçe şarkı bulunmaktadır.

   Ahmet Aslan'ın 2016 yeni albümünde bulunan şarkılar aşağıda liste şeklinde sunulmuştur. Şarkıların şarkı sözlerine ulaşabilir albümü online dinleyebilirsiniz...

 Ahmet Aslan Na-Mükemmel albümü şarkıları ve sözleri

1.Ahmet Aslan - Geberiyorum
2.Ahmet Aslan - Bir Daha (Hakikatten Uzak Kaçarsan)
3.Ahmet Aslan - İstanbollo
4.Ahmet Aslan - Dilsizdir Benim Acılarım
5.Ahmet Aslan - Ne Kadar Meylersen Dünya Malına
6.Ahmet Aslan - Vecı Raya Mıra
7.Ahmet Aslan - Dermanın Olayım
8.Ahmet Aslan - Bağışla Sevdiğim
9.Ahmet Aslan - Seve
10.Ahmet Aslan - Şu Kanlı Zalimin Ettiği İşler 
11.Ahmet Aslan - Duzgın Baba
12.Ahmet Aslan - Giresun'un İçinde
13.Ahmet Aslan - Cane

 Ahmet Aslan Na-Mükemmel albümü şarkıları dinle

Ahmet Aslan 2016 Geberiyorum Özgün Türkü Albümü Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder