10 Kasım 2016

Fatih Demirhan - Bergüzar Şarkı Sözleri & Dinle


Fatih Demirhan - Bergüzar Şarkı Sözleri - Dinle 

Fatih Demirhan'ın, Duy Müzik etiketiyle yayınlanan "Bergüzar" albümünde yer alan "Bergüzar" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız Fatih Demirhan'ın "Bergüzar" şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Fatih Demirhan - Bergüzar Şarkı Sözleri 

Bir bergüzar sarmış nazlı canını.
Ettiğin sitemler boydan aşıyor.
Sönmemiş bağrında közü dumanı
Duydum kanlı yaşlar bentten taşıyor.
Bentten taşıyor, bentden taşıyor.

Saklarım yaremi sinemde sızlar.
Yanmış şu bağrımı söndürmez buzlar.
Yarim yarasına kâr etmez tuzlar.
Lokman bu halime bakıp şaşıyor.
Bakıp şaşıyor, şaşıyor.

Yarim yarasına kâr etmez tuzlar.
Lokman bu halime bakıp şaşıyor.
Bakıp şaşıyor, şaşıyor.

Bilmedim kadrini vermedim kıymet
İstersen kölen eyle istersen azat.
Bu sevdadan alamadım ben murad.
Ben bez ettim yari eller sarıyor.

Bu sevdadan alamadım ben murad.
Ben bez ettim yari eller sarıyor.

Yarim yaylasına girilmez gayri.
El sürüp güllerine derilmez gayri.
Ferhat'ın kolları sarılmaz gayri.
Gerdanda beline kimler bakıyor.

Fatih Demirhan - Bergüzar Şarkı Sözleri - Dinle 

Fatih Demirhan - Bergüzar Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder