08 Kasım 2016

Evleneceksen Gel - Cash Ömer & Mavzer Şarkı Sözleri & Dinle


Evleneceksen Gel Cash Ömer & Mavzer Şarkı Sözleri

Her progmanın sonu dedikodu... reytıngler bu aralar abaza dolu
Sanal alem ucube karı dolu..evleneceksen gelllllll
Yat kat der ben araba isterim..bey amca teyzeye gorucu gelır
70 yasında olur gelin....evleneceksen gellllllllll

Görücü usulü bi evlilik...kadın derki alamadım elektrik
Alo santral burası atv..teyzeye lazım bi üçlü priz
Bura çay köşesi hadi bi çay içelim...anlat anlat yalan dinleyelim
...cadde bostan etiler cihangir ..evleneceksen gellllll

prenses gibiydi baba evinde ve soww tvde sıdıkli pakizee
ego nişan taşı ve tipi tarlabaşı evleneceksen gell
anam beyendi diye geldim ..bide kız demezmi bunu beyenmedim
rezillik dolu bu televizyonlar.. evleneceksen gellll

eveleneceksen gellll beni seveceksen eğer gelll
yat kat alacaksan gel ..para pul istememder gell

gözüm yok der parada pulda bide ev istiyomuş istanbulda
babam diyo bu karıdan hayır gelmez..evleneceksen gelll
...yoksa bir aşkmı bu aranızda canlı yayında izleyici şokta
..bu nası program lan harbi boktan evleneceksen gelll

gel diyorum sana evlenelim..sana bi üküz aliyimde üstüne bin
ayy hayır ben bunu beyenmedim evleneceksen gellll
birini secer ama gözü baskasında seda ablamız canlı yayında
yediden yetmişe herkez izliyor ..evleceksen gelll

dedikodu kazanı kaynıyo kanalda fenomen oldu bizim nevrozz abla
parayla damat tutuyo kanalda ..evleneceksen gellll
tabi kimse bilmiyo bu gerceği gelin damat göremiyo gerdeği
saçmalık iyice sardı ülkeyi ..evleneceksen gelll

Evleneceksen Gel Cash Ömer & Mavzer Şarkısı Dinle

Evleneceksen Gel - Cash Ömer & Mavzer Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder