06 Kasım 2016

Buray – Kalbime Dokundu Şarkı Sözleri & Dinle


Buray – Kalbime Dokundu Şarkı Sözleri


Buray - Kalbime Dokundu Şarkısı Sözleri Buray'ın Sony Müzik etiketiyle 2016 yılında yeni yayınlanan “Sahiden” albümünde yer alıyor.

Tabiatıma Aykırıyken
Yüreğime Vurdu Fırtına
Senelerdir Tanıyormuşum Gibi
Gözlerim Nasıl Aşina

Zora Gelmez Beklemezdim
Hizaya Geldim Sayende
Hadi Bahset Herkesten Birini
 Geldiğin Gezegende

Bana Essin Mahvetsin Kasırgasında
Boğsun Biraz Dumanında (X2)

Ne Çok Da Severdim Yazları
İçime Gömdü Buzları
Bu Afeti Fırtına Gönlümü Savurdu
Üstüme Saldı Kışları

Kar Ayazı Bakışları
Korkmadı Kalbimin
Yanına Sokuldu
Ne Çok Da Severdim Yazları

İçime Gömdü Buzları
Bu Afeti Fırtına Kasıp Da Kavurdu
Üstüme Saldı Kışları
Kar Ayazı Bakışları

Korkmadı Kalbimin
Yanına Sokuldu
Bana Essin Mahvetsin Kasırgasında
Boğsun Biraz Dumanında (X2)


Buray Kalbime Dokundu şarkısı dinle



Buray Sahiden albümü şarkıları şarkı sözleri
1.Buray – Aşk Mı Lazım? (Şarkı Sözleri & Dinle)
2.Buray – Seni Sevmiyorum Artık (Şarkı Sözleri & Dinle)
3.Buray – Melodi (Şarkı Sözleri & Dinle)
4.Buray – Kalbime Dokundu (Şarkı Sözleri & Dinle)
5.Buray – Sahiden (Şarkı Sözleri & Dinle)
6.Buray – Sen Hala Sokağımda (Şarkı Sözleri & Dinle)
7.Buray – Mecnun (Şarkı Sözleri & Dinle)
8.Buray – Olmadı (Şarkı Sözleri & Dinle)
9.Buray – Ay Parçası (Şarkı Sözleri & Dinle)
10.Buray – Günlerden Sonbahar (Şarkı Sözleri & Dinle)
11.Buray – Deli Divane (Şarkı Sözleri & Dinle)
12.Buray – Gül Goncalar (Şarkı Sözleri & Dinle)

Buray – Kalbime Dokundu Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder