05 Kasım 2016

Tan Taşçı Bak Benim Gibilerin Bağlanma Problemi Var Sözleri


Tan Taşçı Bak Benim Gibilerin Bağlanma Problemi Var Şarkı Sözleri

Gerçekten ayrılalım, canımız çok yanacak
Tatlıya hoşbeş olalım arkadaş kalarak
Acıyı paylaşıp, paylaşınca üzülüp
Kendime yetmiyorum

Yeniden ait olacak mı, bulacak mı yar?
yeniden bir yerde duracakmıyım, kopacak mıyım?

Biraz ilerde inecek miyim, kalacak mıyım? söyle

Ne yapayım yavrum

Oynama yavrum kendinden eminleri
Zorlama yavrum
Tutulmaz yeminleri sen çok bilmezsin
Bak, benim gibilerin bağlanma problemi var

Tan Taşçı Dinle Bağlanma Problemi şarkısı sonradan burda olacak..
 
Tan Taşçı Sevmek Yetmiyor Bazen albümü şarkıları
1.Tan Taşçı - Dur (Şarkı Sözleri & Dinle)
2.Tan Taşçı - O'na Söyle (Şarkı Sözleri & Dinle)
3.Tan Taşçı - Nasıl Seveceğim Akustik Versiyon (Şarkı Sözleri & Dinle)
4.Tan Taşçı - Kusura Bakma (Şarkı Sözleri & Dinle)
5.Tan Taşçı - Hata (Şarkı Sözleri & Dinle)
6.Tan Taşçı - Bağlanma Problemi (Şarkı Sözleri & Dinle)
7.Tan Taşçı - Paşa Paşa (Şarkı Sözleri & Dinle)
8.Tan Taşçı - Son Olsun (Şarkı Sözleri & Dinle)
9.Tan Taşçı - Kara Kara (Şarkı Sözleri & Dinle)
10.Tan Taşçı - Nasıl Seveceğim (Şarkı Sözleri & Dinle)

Tan Taşçı Bak Benim Gibilerin Bağlanma Problemi Var Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder