11 Kasım 2016

Aşkın Nur Yengi - Çağırma Lütfen Şarkı Sözleri & Dinle


Aşkın Nur Yengi  Çağırma Lütfen Şarkı Sözleri


Bu Sabah Sensiz Uyandım
Öyle İstedin Bu Defa
Sen Diye Birşey Yok Aklımda, Alınma Lütfen

Bu Sehrin İlk Işıkları
Bize Değmez Birdaha
Batar Kalbim Kırıkları, Dokunma Lütfen

Açlığına Doydu Yürek,
Ne İstesen Yarımladım
Bense Aşktan Olsa Gerek,
Yokluğunu Sana Tamamladım

Gidiyorum Ne Bir Pişmanlık
Ne De Bir Keşke Içimde Geçirmeden
Üzülmedim Böyle İyiyim Ben
Yoruldum, Yüreğimde Koca Bir Sen Taşımaktan
Sana Sağır Duymaz Kalbim, Çağırma Lütfen

Ne De Bir Keşke İçimde Geçirmeden
Üzülmedim Böyle İyiyim Ben
Yoruldum, Yüreğimde Koca Bir Sen Taşımaktan
Sana Sağır Duymaz Kalbim, Çağırma LütfenGidiyorum ne bir pişmanlık
Ne de bir keşke içimde geçirmeden
Üzülmedim böyle iyiyim ben
Yoruldum, yüreğimde koca bir sen taşımaktan
Sana sağır duymaz, çağırma lütfen

Aşkın Nur Yengi Aşk'tan Olsa Gerek Albümü Şarkıları

1. Aşkın Nur Yengi - Altın Kaplama (Şarkı Sözleri & Dinle)
2. Aşkın Nur Yengi - Çağırma Lütfen (Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Aşkın Nur Yengi - Hafta Sonu (Şarkı Sözleri & Dinle)   
4. Aşkın Nur Yengi - Elin Oğlu (Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Aşkın Nur Yengi - Bi' Sebepten (Şarkı Sözleri & Dinle)

Aşkın Nur Yengi - Çağırma Lütfen Şarkısı Dinle

Aşkın Nur Yengi - Çağırma Lütfen Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder