31 Mart 2016

MELİSA UZUNARSLAN DUY BENİ 2016 ŞARKISI DİNLE & SÖZLERİ


Melisa Uzunarslan'ın single albümü Duy Beni şarkı sözleri aşağıda sunulmuştur.. Şarkıyı aşağıdaki videodan dinleyebilirsiniz...

Kayıp giden yıldızım sanki
Gözlerimden akan yaşlarla
Kalbim hep sarhoş üşüyorum
Hiç ummadığım bir yerlerde
Buluyorum senden bir şeyler
Çaresiz kaldım titriyorum
Kimseler bilmez aşkından bu hale geldim
Nefessiz kaldım çölde su arıyorum ölüyorum
Duy beni ne olur gitme sarıl sadece
Hadi hadi bitsin bu işkence
Duy beni, ne olur gitme sarıl sadece
Hadi hadi bitsin bu işkence
Hadi hadi bitsin bu işkence
Hadi hadi bitsin bu işkence

Melisa Uzunarslan Duy Beni Dinle


Melisa Uzunarslan Duy Beni
Melisa Uzunarslan Duy Beni Albüm Kapağı

MELİSA UZUNARSLAN DUY BENİ 2016 ŞARKISI DİNLE & SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder