31 Mart 2016

KIRAÇ BEN YARALI BİR KUŞUM 2016 ZEKİ MÜREN ALBÜMÜ ŞARKISI DİNLE & SÖZLERİ


 Kıraç'ın İşte Biziz Zeki Müren Albümü için seslendirdiği Ben Yaralı Bir Kuşum şarkısının şarkı sözleri aşağıda sunulmuştur, Berduş ismiyle de bilinen şarkıyı Zeki Müren sesi ile dinle daha sonra Kıraç'ın seslendirmesi sunulduğunda bizde sayfamıza eklemeye çalışacağız...


Ben yaralı bir kuşum,
Kimsesizim berduşum.

Aşk eline uçarken,
Gönülden vurulmuşum.

Gönül aşkını anar,
Istırabınla kanar.

Şu zavallı kalbimde,
Gençlik ateşi yanar.

Ben yaralı bir kuşum,
Kimsesizim berduşum.

Aşk eline uçarken,
Gönülden vurulmuşum.

Ben yaralı bir kuşum,
Kimsesizim berduşum.


Zeki Müren Ben Yaralı Bir Kuşum (Berduş) şarkısı dinle;


KIRAÇ BEN YARALI BİR KUŞUM 2016 ZEKİ MÜREN ALBÜMÜ ŞARKISI DİNLE & SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder