25 Nisan 2017

Cansever & Haktan - Yenildik Şarkı Sözleri Dinle


Uzun bir ayrılıktan sonra Cansever & Haktan Yenildik Şarkı ile sevenleri ile bulusuyor.Yine çok duygulu bir aşk sarkısı olan Yenildik Şarkısı arabesk tarzıyla çok begenilicek gibi.
Cansever & Haktan Yenildik Şarkı Sözleri nı sitemize ekledik.




Cansever & Haktan - Yenildik Şarkı Sözleri Dinle

 

Cansever & Haktan - Yenildik Şarkı Sözleri Dinle

Bilen var mı bu aşkın adını
Ilk defa tattım tadını
Iyi ise neden ağlıyorum
Kötü hisse neden seviyorum

Tepeden tırnağa başımla canımla
Damarımdaki kanımla
Kalbim paramparça
Simdi 100 yaşında
Yenildim bu aşk savaşında

Mutluluk kovdu beni, beni beni
Yalnızlığa yine aldı beni
Dertler destek oldu bana
Düşünceler hep voltalarda

Cansever & Haktan - Yenildik Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder