28 Şubat 2017

Ahmet Parlak Vurmayın Şarkı Sözleri


Ahmet Parlak yeni şarkısı Vurmayın'la bu yıl güzel bir çıkış yapacak. Ahmet Parlak yine Hakan Altun'un arabesk tarz olan bir şarkısıyla sevenlerinin yüzünü güldürecek.Oldukça güzel şarkı sözleri olan Vurmayın şarkısı sadece müziği için değil şarkı sözleri içinde çok beğenilen bır şarkı.
Ahmet Parlak Vurmayın şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Ahmet Parlak 2017 şarkıları nı ve Ahmet Parlak Vurmayın şarkı sözleri ni sitemize ekledik
Umarız Ahmet Parlak Vurmayın şarkısı hak ettiği ilgiyi görür

 Ahmet Parlak Vurmayın Şarkı Sözleri

Ahmet Parlak Vurmayın Şarkı Sözleri

Nasıl geldik buralara
Bir ben bilirim birde sen
Neler çektik bu yollarda
Şimdi sen misin giden
Yüzüme gülerken arkamdan vurdunda
Kime güveneyim kaldım ortada

Nasıl geldik buralara
Bir ben bilirim birde sen
Neler çektik bu yollarda
Şimdi sen misin giden
Dostum dediklerim düşmanımış meğer
Kuyumu kazdılar birer birer

Vurmayın vurmayın bende bir insanım
Çok derde ortak oldum
Yaralı bir canım
Sormayın halimi derdimi sormayın
Anlatsam ömür biter sebebim olmayın

Vurmayın vurmayın bende bir insanım
Çok derde ortak olduğum
Yaralı bir canım
Sormayın çilemi halimi sormayın
Anlatsam ömür biter sebebim olmayın

Ahmet Parlak Vurmayın Şarkısını Dinle


Ahmet Parlak Vurmayın Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder