20 Eylül 2016

Kaan Songün - Düştün Mü Söyle Şarkı Sözleri & Dinle (2016)


Kaan Songün - Düştün Mü Söyle Şarkı Sözleri & Dinle

Hayallerimle Oynama
Hala Bir Çocuk,Beni Kandırma
Akışına Bıraksan Belki Daha iyi Olucaktı
Gecenin Sabaha Kavuştuğu Noktada

Yaprak Tutuştu Sanki
Heryer Sıcaklaştı Birden
Yandım Kül Oldum Sanki
Aşkı Tadınca Senden

Savrulup Durdum Yıllarca
Arandım Metruk Bir Yerlerde
Yağmur Çamurla Bir Yer Oldum
Ağlayıp Düştün Mü Söyle

Yaprak Tutuştu Sanki
Heryer Sıcaklaştı Birden
Yandım Kül Oldum Sanki
Aşkı Tadınca Senden

Savrulup Durdum Yıllarca
Arandım Metruk Bir Yerlerde
Yağmur Çamurla Bir Yer Oldum
Ağlayıp Düştün Mü Söyle

Kaan Songün - Düştün Mü Söyle Şarkı Sözleri & Dinle

Kaan Songün - Düştün Mü Söyle Şarkı Sözleri & Dinle (2016) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder